Методична скарбничка

Заповіді педагога
1.                  Пишайся своєю професією – ти закладаєш майбутнє країни.
2.                 Будь терплячим і поблажливим до недоліків, вони є у кожної людини.
3.                 Будь з дітьми поруч і трохи попереду.
4.                  Все, що ти робиш з дітьми, роби творчо.
5.                 Навчись все бачити і дещо не помічати, все слухати і дещо не розчувати.
6.                 Радій найменшим успіхам своїх вихованців – це і твій успіх.
7.                 Оцінюй тільки вчинки дітей, а не їх як осіб. Не зашкодь!
8.                 Хочеш бути почутим – не підвищуй голосу, вмій опанувати себе.
9.                 Працюй енергійно, контролюй свої емоції, будь привітним з усіма і вимогливим до всіх однаково.
10.              Вдосконалюй свою педагогічну майстерність протягом усього життя.
11.               Шукай у кожній дитині тільки хороше.
12.              Талант педагога – це його професіоналізм, інтелект і любов до дітей.

Майстер-клас як форма презентації перспективного педагогічного досвіду технології «Навчання дією»
*     панорама методичних знахідок;Методичні прийоми: «Незакінчене речення », «Асоціативний кущ», «Займи позицію», «Візуальний мотиватор», «Дешифратор», «Гарячий стілець», «Мозковий штурм», «Усе у мене в руках», «Ситуація успіху».
Пошук нових підходів у побу­дові ефективної моделі надання методичного сервісу — це основне завдання методичної служби. Упровадження концепції «Навчання протягом усього життя» (LLL — lifelong learning) стало основним пріоритетом і в Україні.
«Навчання дією» - нова технологія в акмеології, дає змогу розширити можливості навчання на основі особистого досвіду педагогів і пришвидшити цей процес, подолати розрив між теорією і практикою. Учасники вчаться більше одне в одного, ніж у «вчителя».

Прийоми
1.   Прийом «Незакінчене речення»
Мета: активізувати емоційну діяльність, створити позитивний настрій та налаштувати на співпрацю.
Закінчіть речення: «Я успішний, тому що я...»
Висновок:  Усіх вас об'єднує той факт, що ви —  педагоги.  Але кожен із вас - це унікальна людина, і не лише тому, що має якісь заслуги, а тому, що ...
2.   Прийом «Асоціативний кущ»
Мета: актуалізувати й вдосконалити уявлення учасників про форми дисемінації досвіду.
Які ефективні форми дисемінації досвіду май­орів педагогічної справи вам знайомі?
*     портфоліо вчителя;
*     «пристендовий виступ»;
*     презентація;
*     веб-семінари;
*     творчий салон;
*     ярмарок педагогічних ідей;
*     творчий звіт;
*     педагогічна майстерня;
*     панорамне заняття;
*     методична естафета;
*     майстер-клас.
*     аукціон педагогічних ідей.
Вислови

·                     «Художня модель світу, побудована на чуттєвій основі, дає людині безмежні можливості»
В. Кандінський
«Картини треба НЕ РОЗУМІТИ І ЗНАТИ, а отворами душі ВІДЧУВАТИ. Мистецтво -- це живий лик не розуму, а почуття. Хто не вміє відчувати – тому темне і безголосе мистецтво. Але тільки у ньому він і знайде порятунок. Воно дасть йому і голод і їжу»

·                     «Щоб знайти позитив або помилки у процесі мистецької творчості – треба докласти однакову кількість зусиль»
Конфуцій
Те, що я ЧУЮ, я забуваю,
Те, що я БАЧУ, я пам’ятаю,
Те, що я РОБЛЮ, я розумію.
·                     Шлях до майстерності кожен прокладає сам, і коли ми зустрічаєм того, кого можемо на­звати «учителем» або «майстром», крокувати цим шляхом стає значно легше.

Немає коментарів:

Дописати коментар