Заповіді педагога
1. Пишайся своєю професією – ти закладаєш майбутнє країни.
2. Будь терплячим і поблажливим до недоліків, вони є у кожної людини.
3. Будь з дітьми поруч і трохи попереду.
4. Все, що ти робиш з дітьми, роби творчо.
5. Навчись все бачити і дещо не помічати, все слухати і дещо не розчувати.
6. Радій найменшим успіхам своїх вихованців – це і твій успіх.
7. Оцінюй тільки вчинки дітей, а не їх як осіб. Не зашкодь!
8. Хочеш бути почутим – не підвищуй голосу, вмій опанувати себе.
9. Працюй енергійно, контролюй свої емоції, будь привітним з усіма і вимогливим до всіх однаково.
10. Вдосконалюй свою педагогічну майстерність протягом усього життя.
11. Шукай у кожній дитині тільки хороше.
12. Талант педагога – це його професіоналізм, інтелект і любов до дітей.
Майстер-клас як форма презентації перспективного педагогічного досвіду технології «Навчання дією»
* панорама методичних знахідок;Методичні прийоми: «Незакінчене речення », «Асоціативний кущ», «Займи позицію», «Візуальний мотиватор», «Дешифратор», «Гарячий стілець», «Мозковий штурм», «Усе у мене в руках», «Ситуація успіху».
Пошук нових підходів у побудові ефективної моделі надання методичного сервісу — це основне завдання методичної служби. Упровадження концепції «Навчання протягом усього життя» (LLL — lifelong learning) стало основним пріоритетом і в Україні.
«Навчання дією» - нова технологія в акмеології, дає змогу розширити можливості навчання на основі особистого досвіду педагогів і пришвидшити цей процес, подолати розрив між теорією і практикою. Учасники вчаться більше одне в одного, ніж у «вчителя».
Прийоми
1. Прийом «Незакінчене речення»
Мета: активізувати емоційну діяльність, створити позитивний настрій та налаштувати на співпрацю.
Закінчіть речення: «Я успішний, тому що я...»
Висновок: Усіх вас об'єднує той факт, що ви — педагоги. Але кожен із вас - це унікальна людина, і не лише тому, що має якісь заслуги, а тому, що ...
2. Прийом «Асоціативний кущ»
Мета: актуалізувати й вдосконалити уявлення учасників про форми дисемінації досвіду.
Які ефективні форми дисемінації досвіду майорів педагогічної справи вам знайомі?
* портфоліо вчителя;
* «пристендовий виступ»;
* презентація;
* веб-семінари;
* творчий салон;
* ярмарок педагогічних ідей;
* творчий звіт;
* педагогічна майстерня;
* панорамне заняття;
* методична естафета;
* майстер-клас.
* аукціон педагогічних ідей.
Вислови
· «Художня модель світу, побудована на чуттєвій основі, дає людині безмежні можливості»
В. Кандінський
«Картини треба НЕ РОЗУМІТИ І ЗНАТИ, а отворами душі ВІДЧУВАТИ. Мистецтво -- це живий лик не розуму, а почуття. Хто не вміє відчувати – тому темне і безголосе мистецтво. Але тільки у ньому він і знайде порятунок. Воно дасть йому і голод і їжу»
· «Щоб знайти позитив або помилки у процесі мистецької творчості – треба докласти однакову кількість зусиль»
Конфуцій
Те, що я ЧУЮ, я забуваю,
Те, що я БАЧУ, я пам’ятаю,
Те, що я РОБЛЮ, я розумію.
· Шлях до майстерності кожен прокладає сам, і коли ми зустрічаєм того, кого можемо назвати «учителем» або «майстром», крокувати цим шляхом стає значно легше.
Немає коментарів:
Дописати коментар